علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

شکوفه ی زمستونی ما

پسرم 4 ماهه شدی

1393/2/21 9:36
507 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا با اعضای خانواده رفتیم قم،البته اینجا بین راهه وایساده بودیم صبحانه بخوریم

اینجا رو ببین چه قیافه ای گرفتی برای من

اینجا دمر گذاشتمت خیلی دوس داری ولی زود خسته میشی عزیز دلم

اینجا با سید علی کنار هم گذاشتیمتون ولی تو خیلی بد اخلاقی کردی اون روز

اینجا سورپرایزم کردی و یه دفعه ای پستونک گرفتی خیلی خوشحال شدم ولی هنوزم سرسختی و دلت پستونک نمی خواد (عاشق دستاتم)

دیگه خوابت برده بود

اینجا هندونه ی من شدی

اینجا رفتی خونه ی مامان بزرگ و بابا بزرگ.مامان بزرگ گرفتت رو دستاش

این مدلی رو خیلی خوشت میاد

بازم تو خونه ی مامان بزرگی(چشماتو ببین چیکار می کنی وقتی نور قرمز دوربین رو می بینی)

این یه حالتی بین ذوق زدن و شگفت زده شدنته

و اما خنده ی گل گلدونم

اینجا مامان جون بردتت حمام منم گفتم کمی صبر کنه تا چند تا ازت عکس بندازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رها
21 اردیبهشت 93 11:11
علیرضاجونم 4ماهگیت مباارک زود زود میام بهت سر میزنم توام بیا باشه گلم
مامان جون و بابا جون
پاسخ
ممنون مامان رها که بهمون سر زدی
کودک ايراني
13 خرداد 93 16:05
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! --